Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na sestřičku/lékaře v nemocnici. Otec je po operaci zhoubného nádoru, nyní měl začít s radioterapií, načež mu lékař řekl, že je pozdě, že se radioterapie začíná do 6 týdnů od operace, ale teď je to již dva měsíce a že by mu to nemuselo pomoci. Takže navíc bude ještě podstupovat náročnou chemoterapii do žil, ale s jakým výsledkem, to nevíme. Jenže když se telefonicky na ozářky objednával, sestřička nechtěla vědět nic, ani datum operace, nechtěla přinést kartu, vůbec nic, jen ho objednala. Nyní doktor řekl, že je to naše chyba, že se objednal pozdě. Je to tvrzení proti tvrzení, ale dá se s tím něco dělat? Jak dokázat, že to telefonicky takto bylo. Navíc mu doktor při prohlídce řekl, že je konečně "poslední exot" v pořadí (ten den, že je poslední pacient). Takové chování si prostě nechci nechat líbit a pokud se tátovi něco stane, chtěla bych je zažalovat. Mám samozřejmě obavy, že pokud podám stížnost, jak se pak k němu budou chovat, ale chci, aby z toho vyvodili důsledky, aby se to již nikomu neopakovalo. Děkuji
zobrazit odpověď na tuto otázku
21.7.2009