Původně jsem měl metalokeramický můstek, který jsem chtěl nechat po 7 letech předělat, již se na něm odlupovala přední keramika. Navštívil jsem novou lékařku, která mi doporučila zirkonový můstek, který měl být odolnější a v případě odloupnutí keramiky neměl být vidět kov. Dne 21. 6. 2012 mi lékařka nasadila nový zirkonový můstek. Během měsíce nošení můstek praskl, proto jsem ho šel reklamovat. Reklamace byla uznána a za zhruba měsíc vyrobili nový zirkonový můstek. Ten opět do tří měsíců praskl. Opět jsem byl můstek reklamovat, a opět praskl. Poté mi lékařka dala kontakt na nového zubaře, který je specialistou na zubní implántáty. Domníval jsem se, že finanční plnění bude v rámci reklamace. Od lékařky jsem se dozvěděl, že je domluveno s laboratoří, že nový můstek udělají v rámci reklamace u nového lékaře. U nového lékaře jsem se však dozvěděl, že laboratoř považuje zákrok za novou zakázku a není součástí reklamace. Zkontaktoval jsem tedy lékařku, která mi nabídla odškodnění za půlku můstku. To jsem odmítl a žádal jsem o vrácení finanční částky za práci, která byla odvedena chybně, tudíž celý můstek mimo implantátů, které mi dělal lékař nově. Lékařka však odmítla svou chybně provedenou práci odškodnit a poradila mi, ať si jdu stěžovat, s tím, že chce posouzení třetího nezávislého stomatologa.
Proto se nyní ptám, jak postupovat? Na koho se obrátit? Zda jsou k dispozici soudní znalci ze stomatologie, popř. kde najdu kontakty?
zobrazit odpověď na tuto otázku
Teo 31.10.2013