Dobrý den,
před 14 měsíci jsem změnila lékařku, jelikož mi neustále opakovala, že se zvýšenou kazivostí mých zubů již nelze nic dělat. S tím jsem se v mém věku odmítala smířit a po té, co mi vypadla plomba u mrtvého zubu, jsem přešla k jiné, mladší zubařce. Nová zubařka mi udělala rentgen a zjistila 11 kazů a 2 zuby musely ven, protože nešly opravit. Mám 5 mezizubních kazů a 4 zuby mají velké kazy pod plombou. Ten mrtvý zub mi nezavřela, ale nechala ho do teď tak, jak byl a zkazil se. Když jsem byla nedávno na opravě jednoho zubu, tak mi ten mrtvý zub zbrousila na minimum, uzavřela a řekla, že mi zkusí dát plombu. Pokud by to nefungovalo, tak by mi musela udělat korunku nebo zub vytrhnout. Je to ale pětka, tudíž nevím.
To, že mě neustále zuby bolí, asi vykládat nemusím. Když jsem přišla k této nové paní zubařce, tak mi opravila první zub a na další mě napsala za 2 až 3 měsíce, stejně to funguje do teď. Je mi do pláče, protože než mi kazy opraví, tak budou mnohem větší a hlavně vypadávají jiné. Je to začarovaný kruh. Před 3 týdny mi zaplombovala dolní pětku, která mě stála 900 Kč. Zub mě ale bohužel stále bolí, a když se na něj dívám v zrcadle, vidím z druhé strany stále mezizubní kaz. Je to ale kaz na pětce, kterou již opravovala a není malý. Pokud ho bude chtít opravit, tak bude muset odstranit asi i tuto novou plombu. Nemohu si ale dovolit takto plýtvat s penězi. Lze uplatnit reklamaci, nebo mohu požadovat slevu na novou plombu?
Předem děkuji.
zobrazit odpověď na tuto otázku
akbal 9.3.2015