Dobrý den!
Jsem pacientem onkologického oddělení Fa. nemocnice již přes jeden rok. Lék, který je účinný a velmi zlepšuje můj zdravotní stav, vyžaduje měsíční souhlas mé zdravotní pojišťovny. V dokumentaci o léku Zintiga, který po souhlasu užívám, je výslovně uvedeno, že se nesmí podávání léku přerušit. Přesto, se v minulém roce nejméně 3x stalo, že souhlas od pojišťovny ve Fa. nemocnici nebyl a proto musela být léčba na několik dnů přerušena, než souhlas od pojišťovny došel.
Můj dotaz zní- je nějaký předpis termínu, do kdy musí zdravotní pojišťovna odpovědět? Má pojišťovna vůbec právo odbornému lékaři ve Fakultní nemocnici mluvit do způsobu léčby i když je tento lék finančně náročný, ale velmi účinný? Může odmítnout podávání léku, i když má pacient 82 roků?
Na vysvětlenou - do fakultky chodím jedenkrát za měsíc, což je dávka jednoho balení léku, který mi nemocnice při návštěvě přímo předává.
Děkuji mnohokrát za odpověď.
S pozdravem
zobrazit odpověď na tuto otázku
Fe 21.1.2015