Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak funguje hybridní zubní náhrada spodní čelisti. Má matka si je nechala dělat v roce 2016. Zaplatila přes 20 000 Kč, ale od začátku jí to moc nedrželo.
Podle zubařky je to normální, že je tam nějaká vůle. Podle ní je i normální, že při kousání rohlíku i při mluvení se náhrada zvedá.
Náhrada se jí ale začala uvolňovat tak, že musela používat koregu. Jednou ji to opravili, ale byla to dočasná oprava.
Poté po úplném uvolnění a vypadnutí jednoho zubů z náhrady, to znovu opravili (únor 2018) ale pouze po uhrazení 2500 Kč. To vše se odehrává v průběhu necelých 2 let.
Je možné, aby hybridní náhrada za více než 20 000 Kč takto fungovala? Je normální, že u hybridní náhrady pacient používá koregu?
Zubařka se k tomu staví tak, že se s tím už nedá nic dělat a je to tak jak to je. Stále se nás snaží přesvědčit, že je to normální (proto to má matka bohužel nereklamovala).
Je její postoj k tomuto oprávněný? Může matka náhradu reklamovat pokud uběhnou více než 2 roky? Momentálně po opravě to drží, ale obáváme se, že je to zase dočasně a mezitím prošvihneme dvouletou záruční dobu. Pokud po 2 letech nemůže náhradu reklamovat, lze reklamovat alespoň její opravu z února 2018? Šla by náhrada reklamovat, i když by už k té stejně zubařce nechodila?
Děkuji předem za odpověď.
zobrazit odpověď na tuto otázku
Anezka 11.3.2018