Právní poradna Často kladené otázky Dokumenty ke stažení
 
Chci svůj porod
Souhlas a rozhodování pacienta
Zdravotnická dokumentace a lékařské tajemství
Řešení sporů
Platby ve zdravotnictví
Děti a rodiče, porod
Očkování
Léky
Práva osob s duševní nemocí
Těžce nemocní a umírající
Lékařské posudky a neschopenky
Práva seniorů ve zdravotnictví
Jak si sehnat právníka?

velikost textu AA původní

Právní poradna pro pacienty

dotaz do poradny můžete vložit zde

Dotaz:

Stížnost na dispečink zdravotnické záchranné služby

Dobrý den, prosím Vás, chtěla jsem se zeptat jak mám podat stížnost na dispečink zdravotnické záchranné služby. Nevím jestli píšu správně. Předem děkuji za informaci.

Odpověď:

Dobrý den,

podání stížnosti na personál zdravotnické záchranné služby se adresuje ředitelství zdravotnické záchranné služby v příslušném kraji. Pokud se závěry této stížnosti nebudete spokojeni, lze podat stížnost i příslušnému krajskému úřadu, protože záchranné služby jsou formálně organizace zřízené krajem. Doporučujeme co nejpřesněji vylíčit všechny důležité okolnosti, tedy co namítáte, ať už jde o odbornost poskytnuté zdravotní péče nebo o jednání personálu. Můžete případně uvést, že trváte na sdělení a jaké kroky byly podniknuty k nápravě.

Vzor stížností naleznete zde.

 

S pozdravem,

Vaše Férová nemocnice

 

23.8.2018

zpět na přehled dotazů

 
Tvorba webových stránek - Webdesign Brno Fotografie poskytla mediabanka isifa Image Service RSS