Právní poradna Často kladené otázky Dokumenty ke stažení
 
Chci svůj porod
Souhlas a rozhodování pacienta
Zdravotnická dokumentace a lékařské tajemství
Řešení sporů
Platby ve zdravotnictví
Děti a rodiče, porod
Očkování
Léky
Práva osob s duševní nemocí
Těžce nemocní a umírající
Lékařské posudky a neschopenky
Práva seniorů ve zdravotnictví
Jak si sehnat právníka?

velikost textu AA původní

Právní poradna pro pacienty

dotaz do poradny můžete vložit zde

Dotaz:

Recepce a jmenovky personálu

Dobrý den, navštívila jsem svou známou v LDN. Z provozních důvodů je zrušena vrátnice-recepce. Abych svou známou našla, volně jsem se pohybovala po všech patrech objektů a doptávala. Z personálu, který jsem potkala, nebylo možné určit, o jaký personál se jedná. Odpovídali mi i lámanou češtinou. Dá se říci, že v době návštěv se může dostat k seniorům kdokoliv.
Děkuji za odpověď, jak v této věci dále postupovat?
S pozdravem Kunášková

Hanka

Odpověď:

Dobrý den,

toto opravdu není standardní situace. Návštěvy pacientů v Léčebnách dlouhodobě nemocných jsou upraveny ve Vnitřním řádu každé takové léčebny. Obecně jsou návštěvní hodiny nastaveny tak, aby nenarušovaly běžný chod léčebny. Návštěvy mimo tyto hodiny jsou možné jen po domluvě s lékařem, popřípadě sestřičkami. Mimo návštěvní hodiny by měla být budova zamčena, aby se zamezilo pohybu cizích osob a případnému ohrožení pacientů. Tuto situaci bych doporučila neprodleně řešit s primářem dané léčebny či vrchní sestrou.

Pokud nápravu nesjedná samo zařízení, můžete se obrátit na odbor zdravotnictví příslušného krajského úřadu s podnětem na nápravu situace.

S pozdravem,

Vaše Férová nemocnice

 

3.7.2017

zpět na přehled dotazů

 
Tvorba webových stránek - Webdesign Brno Fotografie poskytla mediabanka isifa Image Service RSS