Právní poradna pro pacienty
dotaz do poradny můžete vložit zdeDotaz:
Úhrada za naslouchadlo
Dobrý den,
chtěl bych se s Vámi podělil o velmi špatnou zkušenost v souvislosti s odběrem naslouchadla. Nejen že jsem musel po tel. objednání čekat cca 3 měsíce, ale ani po návštěvě u lékařky a vyšetření jeji sestry jsem nemohl dostat naslouchadlo hrazené plně zdravotní pojištovnou, s tím že bohužel došli, a že mají leda s doplatkem od 1500,- výše coiž si nemohu v současné době dovolit.
Bylo mě stroze a s nevolí sděleno že snad budou ale až v průběhu dalšího měsíce a bude mi vyzvednutí sděleno po telefonu, což se ani po 2 dalších měsících nestalo. Volal jsem proto sám a bylo mě opět sděleno vyhýbavě, že jim ještě sluchátka bez doplatku nedorazily, a že si mám volat už jen já a ptát se zda jsou nebo že se mám obrátit na jiného lékaře dodávající naslouchadla.
Musím říct že jsem se s takovým přístupem ještě v životě nesetkal, tudíž bych chtěl podat konkrétní stížnost za toto nevhodné jednání a neprofesionální přístup jak zdr. sestry tak doktorky které jsem poté rovněž volal a telefon jednoduše položila bez jakéhokoliv vysvětlení.
Děkuji Vám za radu a sdělení místa kde bych se s touto stížností mohl obrátit.
salora
Odpověď:
Dobrý den,
podrobný návod, jak podat stížnost můžete najít na stránkách Férové nemocnice ZDE.
Zkuste v této věci také kontaktovat vaši zdravotní pojišťovnu. V případě, že by s uznáním Vašeho nároku na bezplatnou zdravotní péči, a tedy i na získání pojišťovnou hrazeného naslouchadla, měla pojišťovna problémy, doporučujeme Vám se obrátit s podnětem na ombudsmanku, a to konkrétně na Oddělení rodiny, zdravotnictví a práce (kontakt zde).
S pozdravem
Vaše Férová nemocnice
8.8.2014