Právní poradna pro pacienty
dotaz do poradny můžete vložit zdeDotaz:
Možnosti reklamace
Dobrý den,
před 10 dny jsem navštívila svou zubařku - pouze půlroční prohlídka - neměla jsem žádné potíže, žádné bolesti.
Po prohlídce mi lékařka oznámila, že mám kaz v jedné stoličce, že mi ho může rovnou opravit. Odjakživa mám strach abych něco nezanedbala, proto jsem si to nechala opravit, i když mě nic nebolelo.
Od té doby mě zub při žvýkání hrozně bolí, nemohu pořádně jíst. Mám právo na reklamaci? Bílá plomba mě stála 670,- Kč.
Děkuji za odpověď.
Verušku
Odpověď:
Dobrý den,
vždy, když nejste spokojena, máte právo na reklamaci. Výsledky reklamace pak záleží na tom, jestli je váš nepříznivý stav důsledkem lékařovy chyby nebo skutečnosti, kterou nemohl ovlivnit.
Doporučujeme vám ale vaši zubní lékařku znovu navštívit a říct jí o vašech bolestivých stavech. Zubaři se obvykle sami snaží nepříznivý stav svých pacientů napravit zejména proto, že bolestivé stavy po výkonu jsou v jejich praxi poměrně časté.
Nestane-li se tak, můžete na lékařku podat stížnost u různých orgánů. Více k tomu zde.
Vaše Férová nemocnice
12.3.2012