Právní poradna Často kladené otázky Dokumenty ke stažení
 
Chci svůj porod
Souhlas a rozhodování pacienta
Zdravotnická dokumentace a lékařské tajemství
Řešení sporů
Platby ve zdravotnictví
Děti a rodiče, porod
Očkování
Léky
Práva osob s duševní nemocí
Těžce nemocní a umírající
Lékařské posudky a neschopenky
Práva seniorů ve zdravotnictví
Jak si sehnat právníka?

velikost textu AA původní

Právní poradna pro pacienty

dotaz do poradny můžete vložit zde

Dotaz:

Možnosti reklamace

Dobrý den,

před 10 dny jsem navštívila svou zubařku - pouze půlroční prohlídka - neměla jsem žádné potíže, žádné bolesti.
Po prohlídce mi lékařka oznámila, že mám kaz v jedné stoličce, že mi ho může rovnou opravit. Odjakživa mám strach abych něco nezanedbala, proto jsem si to nechala opravit, i když mě nic nebolelo.
Od té doby mě zub při žvýkání hrozně bolí, nemohu pořádně jíst. Mám právo na reklamaci? Bílá plomba mě stála 670,- Kč.
Děkuji za odpověď.

Verušku

Odpověď:

Dobrý den,

vždy, když nejste spokojena, máte právo na reklamaci. Výsledky reklamace pak záleží na tom, jestli je váš nepříznivý stav důsledkem lékařovy chyby nebo skutečnosti, kterou nemohl ovlivnit.

Doporučujeme vám ale vaši zubní lékařku znovu navštívit a říct jí o vašech bolestivých stavech. Zubaři se obvykle sami snaží nepříznivý stav svých pacientů napravit zejména proto, že bolestivé stavy po výkonu jsou v jejich praxi poměrně časté.

Nestane-li se tak, můžete na lékařku podat stížnost u různých orgánů. Více k tomu zde.

Vaše Férová nemocnice

12.3.2012

zpět na přehled dotazů

 
Tvorba webových stránek - Webdesign Brno Fotografie poskytla mediabanka isifa Image Service RSS