14.9.2016Ptali jsme se, jak jste spokojeni s naší prací
Férová nemocnice zjišťovala spokojenost se zodpovězenými dotazy
Za poslední měsíc jsme zodpověděli více, jak 50 dotazů spolu s naší odpovědí jsme posílali i dotazník zaměřený na zjišťování spokojenosti s naší odpovědí. Získali jsme 31 odpovědí, které shrnujeme níže:
- Na otázku: „ Jak byste ohodnotila kvalitu informací, které jste v odpovědi Férové nemocnice nalezl/a?“
odpovědělo 21 lidí - výborná, 8 - dobrá, 1 člověk - ucházející a 1 – nízká. - Na otázku: „Poskytla Vám odpověď radu, kterou jste hledal/a? “
odpovědělo 21 lidí – určitě ano, 7 - lidí spíše ano, 2 lidé - spíše ne, 1 člověk - určitě ne. - Na otázku: „Kdyby někdo z vašich známých potřeboval podobnou pomoc, doporučila byste mu navštívené stránky Férové nemocnice?“
odpovědělo 28 lidí – určitě ano a 3 lidé - spíše ano. - Na otázku: „Poskytla Vám odpověď radu, kterou jste hledal/a? “
odpovědělo 26 lidí – určitě ano a 5 lidí spíše ano. - Na otázku: „Pomohly Vám rady Férové nemocnice vypořádat se efektivněji s Vašimi problémy?“
odpovědělo 21 lidí – určitě ano, 9 lidí spíše ano a jeden člověk určitě ne.
Z uvedeného vyvozujeme, že více jak 95 % tazatelů, kteří vyplnili dotazník, je s naší prací spokojeno.
Potěšily nás reakce spokojených tazatelů, některé z nich uvádíme níže:
- Velice si vážím vaší práce, která pomáhá bezmocným bojovat s bezohledností dnešní doby, děkuji vám za radu, s pozdravem
- Jsem ráda, že tyto možnosti porady vůbec existují, než něco unáhleného z nevědomosti podniknu! Děkuji
- Mockrát děkuji za nezištnou pomoc!!!
- Děkuji za odpověď na můj dotaz
- Děkuji za Vaši ochotu a pomoc :-)
- Super stránky, děkuji. Velmi si vážím toho, že se najdou i tací, kteří to dělají bez úplaty ze strany dotazujících.
- Děkuji moc za vyčerpávající odpověď.
Reakce méně spokojených, z nichž některé uvádíme níže, považujeme za podnět k zlepšení naší práce.
- Dlouhá čekací doba na Vaši odpověď.
- Pokud by byla možnost tak odpovědi posílat v kratší lhůtě.
- Zákony jsou jedna věc a možnosti zdravotnictví druhá.
- Chápu, že dotazů máte asi hodně, ale odpověď přišla až po vlastním vyřešení a zbytečných oplétačkách s doktorem. Termín je dlouhý.
Děkujeme Všem, kteří se našeho dotazníkového šetření zúčastnili, jejich zpětná vazba nás ujišťuje o smysluplnosti naší práce. Děkujeme i těm, díky jejichž příspěvkům můžeme naše služby poskytovat a doufáme, že je pro ně tato zpráva sdělením o smysluplnosti využití jejich daru. Pokud by tazatelé odpověď hledali u advokáta, pravděpodobně by za půlhodinovou konzultaci zaplatili alespoň 800 Kč. Při padesáti dotazech za měsíc tak vykonáme pro tazatele zdarma práci v hodnotě nejméně 40.000. Kč.
Do budoucna bychom rádi zřídili telefonickou linku Férové nemocnice pro seniory a zrychlili odpovídání dotazů – budeme se snažit získat na toto rozšíření aktivity zdroje.
Vaše Férová nemocnice