Právní poradna Často kladené otázky Dokumenty ke stažení
 
Chci svůj porod
Souhlas a rozhodování pacienta
Zdravotnická dokumentace a lékařské tajemství
Řešení sporů
Platby ve zdravotnictví
Děti a rodiče, porod
Očkování
Léky
Práva osob s duševní nemocí
Těžce nemocní a umírající
Lékařské posudky a neschopenky
Práva seniorů ve zdravotnictví
Jak si sehnat právníka?

velikost textu AA původní

Právní poradna pro pacienty

dotaz do poradny můžete vložit zde

Dotaz:

Nezodpovědnost lékařů v nemocnici

Zdravím.

Jak se chovat, když jsem byl na operaci kýly odvezen na jiný operační sál, kde jsem byl již na operačním stole a chtěli, kdybych se neozval, vyoperovat něco jiného? Po propuštění z nemocnice, mám již 40 dní nehojící se díru v břiše.

Dvakrát v týdnu jsem chodil na ambulanci, v otevřené ráně se bolestivě rýpal pokaždé jiný lékař. Platil jsem každé pooperační vyšetření. Do lékařských zpráv nebylo vůbec po pravdě uvedeno, jak vše je.

A po otázkách, proč k tomu dochází, mi nikdo z lékařů nedal odpověď.

Co mám dělat? Děkuji.

pavel

Odpověď:

Dobrý den,

na neprofesionální  chování lékařů, které popisujete ve svém dotazu, můžete upozornit prostřednictvím stížnosti.

Stížnost lze podat na kokrétního lékaře k lékařské komoře. Na postup zdravotnického zařízení lze podat stížnost jeho vedoucímu nebo zřizovateli (obvykle krajský úřad).

Komu stížnost adresovat, jak ji formulovat a vzor stížnosti naleznete zde.

Pokud vám přístup lékařského personálu nevyhovuje, můžete rovněž využít svého práva na změnu zdravotnického zařízení.

Vaše Férová nemocnice

1.4.2012

zpět na přehled dotazů

 
Tvorba webových stránek - Webdesign Brno Fotografie poskytla mediabanka isifa Image Service RSS