Právní poradna Často kladené otázky Dokumenty ke stažení
 
Chci svůj porod
Souhlas a rozhodování pacienta
Zdravotnická dokumentace a lékařské tajemství
Řešení sporů
Platby ve zdravotnictví
Děti a rodiče, porod
Očkování
Léky
Práva osob s duševní nemocí
Těžce nemocní a umírající
Lékařské posudky a neschopenky
Práva seniorů ve zdravotnictví

velikost textu AA původní

Jak řešit stížnosti

Pokud je pacient (případně zákonný zástupce, osoba blízká v zákonem stanovených případech nebo osoba zmocněná) nespokojen s chováním lékaře nebo jeho přístupem, považuje podávané informace za nekvalitní, nebo má dokonce podezření na zanedbání povinné péče, případně pochybení při operacích, může si na dané pochybení stěžovat. Pochopitelně je nejlepší pokusit se vyřešit problém přímo s dotyčným lékařem či jeho nadřízeným. Pokud to nejde nebo to k ničemu nevede, lze podat oficiální stížnost.

Vzory stížností naleznete zde.

Často kladené otázky

Komu můžu podat stížnost? zobrazit odpověď
Lze si stěžovat na vyřízení stížnosti? zobrazit odpověď
Platba v domově pro seniory - je mojí povinností doplácet rozdíl mezi platbou od rodiče a požadavkem domova důchodců? zobrazit odpověď

poslední aktualizace: 8.9.2015

 
Tvorba webových stránek - Webdesign Brno Fotografie poskytla mediabanka isifa Image Service RSS